TRENING NA DOLNE PARTIE BRZUCHA

Dolne partie mięśni brzucha stanowią barierę będącą kluczowym elementem w pozbyciu się wystającego brzucha. Partie te utrzymują jelita w miejscu i wspierają całą Twoją część środkową ciała wtedy, gdy jesteś wyprostowany. Zacznij dzisiaj, a zagwarantujesz sobie powstrzymanie w miejscu tego wydymającego się brzuszka i na dodatek stracenie kilku centymetrów w pasie w sposób, w jaki nie wyobrażałeś sobie jako możliwy do osiągnięcia. Połóż się na płaskiej desce. Rękoma sięgnij za głowę, uchwyć jej krawędź. Unieś nogi ze zgiętymi kolanami tak, aby uda znalazły się w pozycji prostopadłej do podłogi i dociśnij mocno plecy do deski, jedynymi mięśniami mogącymi docisnąć dolne partie pleców do deski są dolne partie mięśni brzucha. Następnie pozwól Twoim biodrom zakołysać się do przodu, tak aby plecy się wygięły. Kolana trzymaj w tej samej pozycji. Kontynuuj huśtanie biodrami, jak Twoje ruchy wygładzą się, nie będziesz już musiał ruszać nogami. Jak nabierzesz trochę siły, wyprostuj lekko nogi podczas ruchu bioder. To doda trochę wagi do ćwiczenia. Z czasem będziesz w stanie umieścić hantle między stopami.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *